RSS 2.0

Trött

Vad jag känner mig trött idag! Har precis legat och vilat en stund när Leonel skulle ta en tupplur, dock råkade den tuppluren bli ca 1 timme o 30 min. inte jätte smart tid mellan 17:30-19 när Leonel egentligen läggs kl 20. Kvällen lär ju bli förlängd med minst ett par timmar. Inte så smart. Leonel sover alltid mycket längre på dagarna när jag sover också. Nu när jag jobbar föredrar jag att också lägga mig typ kl 20 på kvällen, längre än så orkar jag inte hålla ögonen öppna. Leonel är som vanligt hos sin gammelmormor på dagarna och det funkar fint, men det blir skönt sen när han ska börja på dagis så gammelmormor 72 år slipper jaga bebis hela dagarna, även om hon tycker det är jätte kul att ha honom :) Idag hade dom tagit en promenad genom stan, då hade han fått mockasiner och mössa från polarn, Jätte gulligt.Mössan passa perfekt men mockasinerna va aningen stora så de blir perfekta om några månader till dagisstarten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback