RSS 2.0

Ensam kväll med Leonel :)

Vilken dag! Jag är helt slut efter denna jobbvecka. Inte enbart på grund av jobbet men att inte kunna sova en hel natt (Leonel vaknar typ 4 ggr varje natt) + gå upp kl 5:30 för att man ska iväg och jobba tar på en. Iofs har jag somnat runt 20 varje dag för jag varit så trött. Kroppen har inte riktigt vant sig vid att gå upp så tidigt än, men för övrigt funkar det fint.
Idag är jag och Leonel ensamma hemma för Daniel är på personalfest. Lillen har somnat i min famn precis och egentligen har jag tusen saker som behöver göras men jag orkar verkligen inte. Skulle kunna skriva en lång lång lista på småsaker som måste fixas... men det hade varit för ointressant. Dags att sätta igång! Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback