RSS 2.0

Helg!

Innan jag började arbeta och bara var mammaledig kunde jag inte hålla isär vilken dag i veckan det var, alla dagar såg ju likadana ut för mig. Sen jag började jobba kan jag definitivt hålla reda på de :) Nu är det äntligen helg och jag har fått SÅ mycket gjort idag och halva dagen är dessutom kvar. Idag har mamma varit här och hjälp mig lite, vi har klippt gräset och trimmat, städat ur de där jäkla förrådet och åkt till tippen med massa saker så att vi kunde ställa in utomhusmöblerna under vintern. Har även varit en sväng till plantagen och köpt lite blommor och planterat i en kruka utanför ytterdörren så nu ser det lite trevligare ut i vår trädgård med andra ord. Nu ska jag och Leonel ta en promenad ner till affären och köpa lite mat som vi ska laga. Först gäller det att komma på vad det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback