RSS 2.0

Bugaboo bee plus

Idag har vi impulshandlat kan man väl säga :)
Imorses blev jag sugen på en ny vagn, mest på grund av att våran är så jobbig att få in i bagaget i bilen annars har jag verkligen varit suuper nöjd med vår Emmaljunga! Den är ju rätt liten men tydligen är vårt bagage ännu mindre. Så jag blev rätt trött på att plocka av hjulen varje gång man skulle ha in den i bilen. Imorse sa jag till Daniel att jag ville ha en ny vagn. Sags och gjort så åkte vi och köpte en. Bugaboo bee + blev de. Egentligen har jag alltid tyckt att den är rätt ful, lite ful snygg sådär men väldigt praktisk. Ville ha en mer sulkyliknande vagn och denna känns skit bra och Leonel satt jätte bra i den, det bästa av allt den var bara att slänga in i bagaget utan några problem! Dock ska vi köpa en "ny" bil med kombi också men då blir de bara desto mer utrymme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback