RSS 2.0

Ryggsäck

Jag håller på att kika runt på nätet efter en ryggsäck till Leonel, känner att han är i behov av det redan nu. Eftersom Leonel är mycket hos min mormor nu när jag jobbar måste jag alltid ta med kläder och mat till honom och då får jag ta med det i plastpåsar och eftersom han ändå behöver en när han börjar dagis i vinter så är det lika bra att köpa en nu. Jag hade kikat lite på Polarn o pyrets väskor men jag tycker att den minsta modellen va lite för liten och den stora va för stor. Den lilla rymmer 5 liter och den stora 10 liter. Alltså vill jag helst ha något därimellan. De som jag hittat är fjällrävens mini kånken eller haglöfs för de yngsta barnen, båda dom rymmer någonstans mellan 5-7 liter, tror att kånken rymmer snäppet mer än haglöfs. För mig är det viktigt att en väska är av bra kvalitet också då han förmodligen kommer slänga den lite här och var, och ha med den på utflykter osv, vill att den ska hålla några år med andra ord!
Här är kånken väskan i några få färg alternativ.
Blir de haglöfs blir de antingen den här blåa eller denna svart.
Det jag läst på internet är att kånkens band lätt kanar ner över axlarna på för små barn, vilket inte är så bra. Haglöfs ser ut att vara lite bättre med det då den har ett knäppe i fram mellan banden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Very, very nice! Vi ska förmodligen också köpa en fjällräven till Vilgot sen. Dom är tidlösa och så himla slittåliga. OCH så snygga ;))) Vi är stora fjällräven fan, haha! Adam ville köpa en fjällräven jacka till Vilgot men dom kostar ju 1499kr, lite överklass för oss när han är så liten. Minsta storlek var iofs från 104.

2011-08-28 @ 22:44:35
URL: http://babydelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback