RSS 2.0

Matfestival och shopping

Jobbet tar upp så mycket tid att jag knappt hinner blogga, den lilla tid jag har på eftermiddagarna är till för Leonel, men nu är det helg då kan jag äntligen umgås med min lilla goding hela dagarna. Igår efter jobbet var vi nere på stan och åt lite på matfestivalen det blev texmextallrik och pitabröd med kött också shoppade vi lite, en tröja och strumpor fick han igår.
Idag var jag och mormor nere igen och åt, idag blev det kycklingfile på något libanesiskt bröd med vitlökscreme och till efterrätt friterad banan med glass, också blev det lite mer shopping. En overall, skönt att ha den köpt i alla fall :)
Blir nog en tur ner efter 18 idag me när Daniel slutat jobbet så vi kan utnyttja alla matkuponger. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback