RSS 2.0

Jobbat!

Helg! Skönt. De senaste 3 dagarna har jag gått upp halv 6, för att åka till jobbet och på det har jag sovit kanske 3 max 4 timmar på natten då Leonel har fått för sig att han bara ska böka runt, stackarn kommer inte riktigt till ro vad man än gör. Hoppas det går över snart för nu när jag inte går hemma längre behöver jag verkligen sömnen, det behöver han också! Nu har jag varit 3 dagar på nya jobbet, första känslan var väl att det va rätt enformigt men idag har jag nog ändrat mig lite grann, kan ju vara att man lär känna de övriga bättre och även att jag fått lära mig lite nytt:) Jag flög baklänges idag när jag skulle skjuta(rengöra) med en slags ispistol. Visste inte att det var sådant tryck i den och ändå va den inte på full effekt, tur jag hade folk som stog bakom mig annars kanske jag hade ramlat ner för trappen bakom mig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback