RSS 2.0

Igår var det min födelsedag!

Igår fyllde jag år! :)
Jag hade blivit lovad sovmorgon och frukost på sängen. Kl 5.30 ville Leonel upp då :) haha Fast han hade somnat om direkt i soffan så Daniel och Leonel sov på soffan till kl 8. Vid 9 fick jag frukost. Framåt eftermiddagen skulle vi ha lite främmat, mormor, ellen och min moster och kusin är på kreta så det var inte så många som kunde komma men det blev alldeles lagom med dom som var här!
Leker med sin snigel. 
Tröjan han har på sig köpte vi sista dagen i sthlm. Så söt med små bulldogs på.
Provade morfars motorcykel
Jag fick jätte bra presenter och dagen var jätte bra med god tårta och allt besök!
Idag blir det till att rensa förrådet. Tråkiga saker måste ju också göras.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback